suma: 0,00 zł do kasy

FANATEC CSL DD McLaren Bundle 5NM - PC/XBOX

Ilość ocen: 0 | 0
Cena: 2 900,00 zł 2900.00
ilość - +
Dostępność: towar dostępny
Wysyłka w: z magazynu

Opis

FANATEC CSL DD McLAREN BUNDLE 5NM to gotowy do podłączenia do Twojego PC lub XBOX zestaw pedałów, bazy Direct Drive i koła kierowniczego dedykowanego CSL Elite McLaren GT 3 V2

Możliwość upgrade'u zestawu do 8NM przy użyciu OEM BOOST KIT 180, dostępny w naszej ofercie TUTAJ

 

 

CSL DD - napęd bezpośredni dla każdego fana symulacji.

Przedstawiamy zestaw Direct Drive z licencjonowaną kierownicą CSL Elite McLaren GT3 V2. Połączenie wydajności komputera PC lub konsoli XBOX X z technologią FANATEC Direct Drive, zapewniającą najbardziej płynne i dynamiczne odczucia siłowego sprzężenia zwrotnego.

GDY RAZ TO POCZUJESZ, NIE MA JUŻ ODWROTU. Gdy kierownica jest zamontowana bezpośrednio do wału silnika, nie ma paska ani przekładni, które mogłyby osłabić efekt sprzężenia zwrotnego. Direct Drive jest oczywistym wyborem wszystkich profesjonalnych kierowców i entuzjastów wyścigów symulacyjnych, a teraz jest dostępny dla szerszej publiczności.

MOMENT OBROTOWY DO RĄK. W 100% niestandardowy silnik został opracowany w Niemczech specjalnie dla potrzeb wyścigów symulacyjnych. Zapewnia rewelacyjną wydajność dzięki opatentowanej technologii FluxBarrier, przekazując niuanse szczegółów Force Feedback do Twoich rąk z niezwykłą wyrazistością.

NIESAMOWITA WYDAJNOŚĆ. Wydajność silnika Gran Turismo DD Pro oznacza, że dynamiczne sprzężenie zwrotne jest zamknięte w niewielkiej obudowie. Niska masa obrotowa elementów wewnętrznych, w tym wzmocniona włóknem węglowym oś kierownicy, skutkuje optymalną reakcją i przyspieszeniem.

DO 8 NM MOMENTU OBROTOWEGO. Standardowy szczytowy moment obrotowy wynosi 5 Nm, a zestaw Boost Kit 180 (sprzedawany oddzielnie) odblokowuje pełne 8 Nm. Tak wysoki poziom momentu obrotowego może być utrzymany bez potrzeby aktywnego chłodzenia, dzięki wytłaczanej i obrabianej CNC aluminiowej obudowie działającą jako strukturalna bryła, jak również radiator.

 

Kierownica oficjalnie licencjonowana przez McLaren Automotive Limited.

Pełnowymiarowa, szczegółowa reprodukcja kierownicy używanej w samochodach wyścigowych McLaren GT3. Ogólny kształt, a także rozmiar przełączników, łopatek i pokręteł jest oparty na oryginalnych danych McLaren CAD. Kierownica do CSL Elite McLaren GT3 V2 stanowi doskonały interfejs między Tobą a grą. Pełne wsparcie Fanatec SDK zapewnia kompatybilność po wyjęciu z pudełka dla wszystkich głównych gier wyścigowych.

WYRAFINOWANY DESIGN. Kierownica CSL Elite McLaren GT3 V2 jest udoskonaleniem oryginału, z przeprojektowaną elektroniką dla lepszej wydajności i trwałości. Czwarty obrotowy enkoder prawdziwej kierownicy GT3 został zastąpiony białym, 1-calowym wyświetlaczem OLED.

OFICJALNIE LICENCJONOWANA DLA XBOX. Przymocuj tę kierownicę do dowolnej zgodnej bazy FANATEC, a cały system (w tym podłączone urządzenia peryferyjne, takie jak manetki, pedały lub hamulec ręczny) będzie działał na Xbox One i Xbox Series X|S.

REALISTYCZNE MAGNETYCZNE MANETKI. Wielofunkcyjny system łopatek, system łopatek z podwójnym sprzęgłem jako ostatecznej broń w wyścigu. Zaawansowany tryb bite-point pozwala określić optymalny bite-point przed rozpoczęciem wyścigu i zainicjować idealny start za każdym razem.

NIGDY NIE PRZEGAP ZMIANY BIEGÓW. Mechanizm zmiany biegów został całkowicie zmodyfikowany, z dłuższym skokiem i oporem magnetycznym dla doskonałego dotykowego sprzężenia zwrotnego. Łopatka typu rocker jest wykonana z jednego kawałka anodyzowanego aluminium, umożliwiając zmianę biegów w górę i w dół jedną ręką.

WIELOFUNKCYJNE ŁOPATKI ANALOGOWE. Tryb sprzęgła punktowego, tryb hamulca ręcznego, tryb hamulca/przepustnicy i tryb osi z możliwością mapowania - wszystkie dostępne natychmiast po naciśnięciu środkowego przełącznika. Tryb hamulca/przepustnicy umożliwia jazdę bez pedałów.

ULEPSZONA ERGONOMIA WYŚCIGOWA. Przełączniki i pokrętła, grawerowane laserowo przyciski Pit i Neutral z wysokimi ramkami i przełącznikami zatrzaskowymi o realistycznym oporze, FunkySwitch™ (siedem funkcji) i siedem dodatkowych przycisków z wymiennymi nakładkami na przyciski. Każde wejście jest inteligentnie rozmieszczone, dzięki czemu można szybko się dostosować i skoncentrować na wyścigu.

PRZEŁĄCZNIKI WIELOPOZYCYJNE Z FUNKCJĄ ENKODERA OBROTOWEGO. Ulepszone 12-pozycyjne przełączniki pozwalają na zaawansowane tryby wielopozycyjne i nieskończoną funkcjonalność enkodera obrotowego dla szerszej kompatybilności między symulatorami wyścigowymi.

 

Mocny, precyzyjny zestaw dwóch pedałów CSL Pedlas

To nie jest typowy zestaw pedałów. Pedały do Gran Turismo DD Pro są solidnie zbudowane ze stali, z precyzyjnymi i trwałymi czujnikami Halla, które pozwalają zachować kontrolę dzięki płynnym ruchom przepustnicy i hamulca. Możesz rozbudować swój zestaw pedałów o hamulca z Load Cell (sprzedawany oddzielnie) i zyskaj dodatkową pewność, by poprawić swoje czasy.

CIĘŻKA STALOWA KONSTRUKCJA, MAGNETYCZNE CZUJNIKI. Całkowicie metalowa konstrukcja jest trwała, a zarówno w osi przepustnicy, jak i hamulca zastosowano bezkontaktowe czujniki Halla, które zapewniają precyzję i trwałość. Sztywniejsza sprężyna na pedale hamulca w połączeniu z amortyzatorem z pianki PU zapewnia progresywne uczucie i większy realizm.

MOŻLIWOŚĆ REGULACJI I ROZBUDOWY. Ulepsz pedały za pomocą zestawu Tuning Kit, Clutch Kit lub Load Cell Kit (zestawy modernizacyjne sprzedawane oddzielnie). Tuning Kit dodaje metalowe powierzchnie pedałów, a Clutch Kit dodaje trzeci pedał w najniższej możliwej cenie. Zestaw Load Cell Kit jest alternatywą dla Clutch Kit, również zapewnia trzeci pedał, jednocześnie ulepszając hamulec i główną elektronikę zestawu pedałów.

 

 

CSL DD Pro Wheel Base:

  • Licencjonowana kierownica Rajdowych Mistrzostw Świata - WRC
  • System Direct Drive zapewnia natychmiastowe, szczegółowe sprzężenie zwrotne siły
  • Liniowa, spójna wydajność - 5 Nm szczytowego momentu obrotowego
  • Opcjonalny zestaw Boost Kit 180 (sprzedawany oddzielnie) uwalnia maksymalną siłę (szczytowy moment obrotowy 8 Nm)
  • Opatentowana, ekskluzywna technologia FluxBarrier optymalizuje wydajność i płynność pracy silnika
  • Pełne wsparcie Fanatec SDK zapewnia kompatybilność po wyjęciu z pudełka dla wszystkich głównych gier wyścigowych
  • Standardowe menu tuningowe pozwala początkującym na szybkie rozpoczęcie jazdy bez konieczności martwienia się o ustawienia
  • Menu zaawansowanego dostrajania pozwala entuzjastom na dostrojenie charakterystyki siłowego sprzężenia zwrotnego do własnych preferencji jazdy
  • Wysokiej rozdzielczości (bezdotykowy) czujnik położenia Halla, taki sam jak w profesjonalnej serii Fanatec Podium
  • Oś kierownicy wykonana z kompozytu wzmocnionego włóknem węglowym
  • Bez wentylatora - obudowa podstawy koła wykonana jest z aluminium (pasywny radiator, główny element konstrukcyjny) z kompozytowymi osłonami końcowymi
  • System pierścieni ślizgowych (testowany przez tysiące godzin) zapewnia bezkablowe zasilanie i przesyłanie danych pomiędzy kierownicą a podstawą koła
  • Quick Release (mocowanie koła kierownicy) klasy samochodowej, wymienna
  • System szyn z nakrętkami T po bokach i na dole dla łatwego, regulowanego montażu na twardo
  • Dołączony zacisk stołowy, obsługuje stoły o grubości od 5 do 60 mm
  • Wyposażona w Porty: zasilanie, USB-C do konsoli lub PC, Shifter 1, Shifter 2 (tylko sekwencyjny), Pedały, Hamulec ręczny

 

Licencjonowane koło kierownicy CSL Elite McLaren GT3 V2:

  • Pełnowymiarowa replika kierownicy McLaren GT3
  • Oficjalna licencja McLaren Automotive Limited
  • Oficjalna licencja dla Xbox One i Xbox Series X|S
  • Dwie łopatki analogowe ze wzmocnionym wzorem plastra miodu, obsługujące cztery przełączane tryby:
  • Tryb bite-point sprzęgła (standardowy/zaawansowany)
  • Tryb sprzęgło/hamulec ręczny
  • Tryb hamulca/przepustnicy (umożliwia jazdę bez podłączonych pedałów)
  • Tryb mapowalnej osi
  • System bite-point sprzęgła może być używany w każdej grze z analogowym wejściem sprzęgła
  • Magnetyczne manetki zapewniające doskonałą reakcję dotykową
  • Łopatka typu rocker wykonana z anodyzowanego aluminium umożliwia zmianę biegów w górę i w dół jedną ręką (możliwe po
  • obu stronach)
  • Uchwyty o diamentowej fakturze na dźwigni zmiany biegów i łopatkach sprzęgła
  • Beznarzędziowa konstrukcja QR1 Lite Wheel-Side (uproszczony adapter szybkiego zwalniania)
  • Ulepszona łatwość użycia (nie wymaga śruby zaciskowej) i trwałość
  • Wyświetlacz OLED 1", rozdzielczość 128 x 64 (biały)
  • Dwa 2-kierunkowe przełączniki
  • Przełączniki wielopozycyjne: dwa przełączniki 12-pozycyjne, konfigurowalne jako niekończące się enkodery obrotowe
  • 7-drożny przełącznik FunkySwitch™: wejścia kierunkowe w lewo, w prawo, w górę i w dół, przycisk i funkcja enkodera obrotowego
  • Dwa przyciski zatrzaskowe o wysokim oporze z wygrawerowanymi laserowo literami P i N. Identyczny opór jak przyciski na prawdziwej kierownicy
  • Siedem standardowych przycisków z wymiennymi nakładkami
  • Przycisk menu dostrajania zapewniający natychmiastowy dostęp do funkcji siłowego sprzężenia zwrotnego i innych regulacji sprzętu Fanatec
  • Gumowe uchwyty (jak w oryginalnej kierownicy GT3) o twardości 50 Shore A
  • W zestawie nakładki na przyciski w stylu wyścigowym
  • Wskaźniki położenia etykiet przycisków do umieszczania dodatkowych wskaźników, takich jak "VIEW" i "KERS" (zestaw naklejek w zestawie)
  • Wskaźnik LED trybu Xbox
  • Waga 1090 g (z QR1 Lite Wheel-Side) / 1280 g z QR1 Wheel-Side
  • Średnica koła kierownicy 300 mm

 

Pedały do DD Pro CSL Pedals:

  • Zestaw dwóch pedałów (przepustnica i hamulec), możliwość rozbudowy do trzech pedałów (zestawy modernizacyjne sprzedawane oddzielnie)
  • Całkowicie metalowa konstrukcja (z wyjątkiem powierzchni pedałów). Pedały są wykonane z ciężkiej stali, co zapobiega ślizganiu się zestawu po podłodze (jeśli nie jest zamontowany na sztywno do platformy)
  • Opcjonalne anodowane aluminiowe płyty pedałów (CSL Pedals Tuning Kit, sprzedawany oddzielnie)
  • Bezkontaktowe czujniki Halla (12-bitowe) zarówno na hamulcu, jak i na przepustnicy, zapewniające wysoką precyzję i trwałość
  • Sprężyna pedału hamulca jest sztywniejsza niż sprężyna pedału przepustnicy, amortyzator z pianki poliuretanowej stawia dodatkowy opór dla progresywnego odczucia hamowania
  • Możliwość rozbudowy do konfiguracji trzypedałowej za pomocą CSL Pedals Clutch Kit lub CSL Pedals Load Cell Kit (sprzedawanych oddzielnie)
  • Zestaw CSL Pedals Load Cell Kit zapewnia trzeci pedał oraz ulepsza hamulec i elektronikę
  • Możliwość regulacji położenia pedału na boki wzdłuż podparcia pięty
  • Regulacja wysokości powierzchni pedałów
  • Modułowa konstrukcja umożliwia odwrócony montaż na osprzęcie
  • Pionowe płyty tylne umożliwiają łatwe oparcie pedałów o ścianę lub inną pionową powierzchnię
  • Podstawa i ramiona pedałów pokryte chromem perłowym
  • Czarna powłoka proszkowa na podporze pięty
  • Pedały łączą się bezpośrednio z bazą kół CSL DD Pro

Dane techniczne

Platforma PC / XSX / XSS /XONE
WYBIERZ RODZAJ kompletne zestawy

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl