INFOLINIA: 9:00 - 17:00
tel. +48 732 246 044
img

SONY PLAYSTATION

SONY PS PORTABLE

SONY PSVITA

MICROSOFT XBOX

MICROSOFT XONE
MICROSOFT X360
Regulamin sklepu EXERION

Sklep Internetowy www.exerion.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

1. INFORMACJE OGÓLNE

1.1.     Sklep Internetowy, działający pod adresem www.exerion.pl, prowadzony jest przez IQ POWER, 04-680 Warszawa, ul. Wiązana 61a wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającą numer NIP 952200850 i numer regon 146662541, z biurem w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 163 lok. 34.

1.2.     Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.

1.3.     Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

2. ZAMÓWIENIA, KONTO KLIENTA

2.1.    Ogólne warunki zamówienia

2.1.1.  Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2.1.2.  Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą Formularza Zamówień - Koszyka Klienta i jego potwierdzeniu przez automatycznie wysyłany e-mail lub telefonicznie.

2.1.3.  Zamówienia w sklepie EXERION realizowane są tylko i wyłącznie wobec osób, które uprzednio zarejestrują się na stronie www.exerion.pl. Rejestracja następuje po wybraniu odpowiedniej opcji na stronie i wprowadzeniu danych personalnych - zostaje założone Konto Klienta. Właściciel Konta ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, jego usunięcia - rezygnacji z Konta.

2.1.4.  Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatki, a w szczególności podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy - w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe oraz o innych kosztach Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży - potwierdzania zamówienia.

2.1.5.  Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku towarów specjalnych, powystawowych, wyprzedażowych szczególne warunki gwarancji znajdują się w opisie na stronie Produktu.

2.2.     Formy płatności

2.1.1.  Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:

PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE:

  • w przypadku wysyłki należność pobiera listonosz lub pracownik firmy kurierskiej
  • w przypadku odbioru osobistego należność trzeba opłacić wcześniej przelewem

PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNA KARTĄ LUB Z RACHUNKU BANKOWEGO:

  • klasyczny przelew bankowy na udostępniony rachunek w mBank

 IQ POWER Michał Mazur nr rachunku 52 1140 2004 0000 3002 7617 3559

  • płatność elektroniczna za pomocą serwisu Blue Media, szczegółu www.bluemedia.pl
  • płatność elektroniczna za pomocą serwisu PayPal, szczegóły www.paypal.com
  • obsługiwane karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

2.2.2.  Dla zmówień wymagających przedpłaty Klient obowiązany jest zachować 7 dniowy termin płatności od dania złożenia zamówienia. W przypadkach szczególnych możliwa jest zmiana tego terminu po skontaktowaniu się z pracownikiem sklepu EXERION

2.3.    Potwierdzenie zamówienia

2.3.1.  Zaraz po złożeniu zamówienia Klient otrzyma mailem wiadomość, o jego złożeniu oraz prośbę o potwierdzenie wszystkich warunków zamówienia poprzez e‐mail lub telefonicznie.

2.3.2. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień z realizacją płatności przy odbiorze - od momentu kiedy do sklepu dotrze mail od klienta z potwierdzeniem złożonego zamówienia
  • w przypadku zamówień płatnych klasycznym przelewem ‐ w chwili potwierdzenia przez bank wypływu pieniędzy na konto - zależy od czasu realizacji transakcji między bankami
  • w przypadku płatności po przez serwisy PayU, Blue Media i PayPal - w momencie potwierdzenia transakcji (automatycznie) przez te serwisy

2.4.     Realizacja zamówienia

2.4.1. Czas realizacji zamówienia (wysyłki) określony jest w opisie każdego Produktu. Termin 24 godziny oznacza, że Produkt jest dostępny na stanie naszego magazynu. Inne terminy określają czas (maksymalny) kiedy zamówiony produkt znajdzie się w naszym magazynie i będzie gotowy do wysyłki do Klienta.

2.4.2. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji - częściowa realizacja, wstrzymanie wysyłki do czasu skompletowania całości zamówienia lub anulowanie całości zamówienia.

2.4.3. Do sprzedaży wyprzedażowej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

2.4.4. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.

2.4.5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailem pod adresem exerion@exerion.pl. Klientowi przysługuje także prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od jego otrzymania na warunkach określonych w ustawie o prawach konsumenta.

3.      DOSTAWY

3.1.     Warunki dostawy

3.1.1. Dostawa wszystkich Produktów z oferty dostępna jest na terenie Polski. Dla wybranych Produktów (określone w opisie) albo po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta możliwa jest także wysyłka do innych krajów.

3.1.2. Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu określonego w ofercie na stronie internetowej czasu, po potwierdzeniu zamówienia, przez osobę składającą zamówienie i spełnieniu warunków dotyczących płatności za zamówienie. W przypadku płatności kartą czas realizacji określany jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

3.1.3. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

3.1.4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.1.5. Odbiór osobisty możliwy jest w biurze EXERION pod adresem 04-870 Warszawa, Trakt Lubelski 1/3 lokal 2 w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 17:00 po potwierdzeniu mailowym lub telefonicznym pod numerem +48 732 246044

3.2.     Koszty dostawy

3.2.1. W przypadku przedpłaty za zamówienie (przelew tradycyjny, serwis PayU, Blue Media lub PayPal) za towar płacisz przy składaniu zamówienia, możliwe są różne formy dostawy w zależności od miejsce dostarczenia towaru i sposobu transportu, istnieje też możliwość ustalenia indywidualnych warunków, pewne grupy towarów posiadają specjalne warunki dostawy, natomiast koszty dla standardowych sposobów kształtują się następująco:

  • jeśli wybierzesz przesyłkę kurierem zapłacisz 16,00 zł
  • jeśli wybierzesz przesyłkę pocztową priorytetową zapłacisz 9,00 zł lub więcej
  • jeżeli wybierzesz przesyłkę do paczkomatu InPost zapłacisz 12,00 zł
  • jeśli wybierzesz odbiór osobisty, koszt dostawy wyniesie 0.00 zł

3.2.2. W przypadku płatność przy odbiorze (gotówka) ‐ za towar płacisz przy odbiorze paczki listonoszowi lub kurierowi, standardowe koszty dostawy kształtują się następująco (podobnie jak w poprzedniej opcji możliwe są także indywidualne formy dostawy):

  • jeśli wybierzesz przesyłkę kurierem zapłacisz 20,00 zł
  • jeśli wybierzesz przesyłkę pocztową priorytetową zapłacisz 22,00 zł
  • Jeśli wybierzesz odbiór osobisty, koszt dostawy wyniesie 0,00 zł

3.2.3. W przypadku niektórych Produktów ceny dostawy mogą być inne, jednak zawsze w takich przypadkach są one określone w momencie składania Zamówienia, a także w trakcie jego potwierdzania.

3.3.     Terminy dostawy

Czas dostawy przesyłki priorytetowej realizowanej Pocztą Polską - zwykle 2-3 dni robocze
Czas dostawy przesyłki realizowanej kurierem - zwykle 1 dzień roboczy

4.      ZWROTY, GWARANCJA, REKLAMACJE

4.1      Zwrot towaru - prawo odstąpienia od umowy.

4.1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 Maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

4.1.2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane mailem na adres exerion@iqp.pl lub pocztą na adres EXERION.PL, ul. Trakt Lubelski 1/3 lok. 2, 04-870 Warszawa z dopiskiem ZWROT EXERION. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do wspomnianej powyżej Ustawy o Prawach Konsumenta.

4.1.3. Zwracany towar należy odsyłać niezwłocznie razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub innym dowodem sprzedaży z dołączoną adnotacją ZWROT PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU na nasz adres: EXERION.PL, ul. Trakt Lubelski 1/3 lok. 2, 04-870 Warszawa.

4.1.4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami wysyłki do klienta - najniższe dostępne w ofercie, jeżeli Klient wybrał inna formę dostawy (droższą) różnicę musi pokryć sam. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

4.1.5. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą EXERION dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

4.1.6. Koszt odesłania towaru przez Klienta do sklepu EXERION nie podlega zwrotowi, te koszty ponosi odsyłający.

4.2.     Gwarancja

4.2.1. Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą, paragonem, dowodem wpłaty lub dokumentem wydania z magazynu). Prosimy o zachowanie dowodu zakupu do czasu wygaśnięcia gwarancji. Standardowo gwarancja wynosi 12 miesięcy, w przypadkach gdy jest ona inna podane jest to w opisie produktu.

4.2.2. Jeśli zdarzy się, że wykryjesz wadę w zakupionym towarze, bardzo prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacji, w sklepie EXERION mailowo na adres exerion@iqp.pl lub telefonicznie z numerem +48 732 246044

4.3.     Reklamacje

4.3.1. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów z dokonywanych zakupów w sklepie EXERION zawsze staramy się jak najszybciej rozwiązywać wszelkie tematy związane z pomocą techniczną, czy reklamacją zakupionych produktów.

4.3.2. Wszystkie zakupione produkty w naszym sklepie są objęte gwarancją, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest to wprost określone inaczej w opisie produktu. Dzięki temu, w przypadku stwierdzenia wad technicznych, kupujący zawsze ma prawo do reklamacji. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wywołane mechanicznie lub w skutek nieumiejętnego posługiwania się przedmiotem lub powstałe na skutek działania sił zewnętrznych. Informujemy również, że zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania przesyłek za pobraniem.

4.3.3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

4.3.4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, od chwili otrzymania przesyłki przez serwis EXERION, jednak zawsze staramy się rozpatrywać je możliwie szybko. Aby nie narażać Państwa na dodatkowe koszty, przed wysłaniem uszkodzonego produktu prosimy o kontakt mailowy na adres exerion@iqp.pl z dopiskiem REKLAMACJA lub telefoniczny z numerem +48 732 246044

4.3.4. Wszystkie reklamacje towarów zakupionych w sklepie EXERION po ustaleniu konieczności takiego odesłania prosimy wysłać z dopiskiem REKLAMACJA na adres EXERION.PL, ul. Trakt Lubelski 1/3 lok 2, 04-870 Warszawa. Do przesyłki proszę dołączyć dowód zakupu oraz informacje dotyczące reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu rozwiązania reklamacji - naprawa, przecena lub zwrot towaru oraz dane kontaktowe i adresowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Powyższe informacje poza opisem reklamacji mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji.

4.4.     Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń

4.4.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

4.4.2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

5. DANE OSOBOWE

5.1.     Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.exerion.pl jest firma IQ POWER - właściciel tego sklepu.

5.2.     Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania oraz edytowania, dzieje się to z poziomu Panelu Klienta.

5.3.     Dane osobowe Klientów zbierane są zgodnie z ich wolą w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej - np. Panel Klienta, Koszyk, Formularz Zamówienia, Newsletter, itp.

5.4.     W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

5.5.     W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

5.6.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

6.      REJESTRACJA, DANE KLIENTA

6.1.     Procedura rejestracji

6.1.1. Do złożenia zamówienia w sklepie EXERION wymagane jest aktywne, zarejestrowane konto na stronie www.exerion.pl

6.1.2. Aby rozpocząć rejestrację, wejdź na stronę www.exerion.pl i kliknij na link do rejestracji – ZAREJESTRUJ SIĘ, znajdujący się w lewym, górnym rogu strony, zostaniesz poproszony o wprowadzenie adresu e-mail i hasła. Pozostałe dane uzupełnisz w Panelu Klienta lub składając pierwsze zamówienie.

6.1.3. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Twoje Konto w EXERION zostanie aktywowane. Od chwili rejestracji informacje o Twoich zakupach są u nas przechowywane i chronione.

6.1.4. Korzystając z danych podanych podczas rejestracji:

  • możesz sprawdzać stan realizacji złożonych zamówień
  • możesz sprawdzić numer paczki
  • datę wysłania zamówienia.

6.1.5. Jeśli wybierzesz opcję otrzymywania newslettera - rejestracja tej nie jest konieczna, będziesz informowany o nowych produktach, promocjach, wyprzedażach w naszym sklepie.

6.2.     Zmiana danych rejestracyjnych

Aby dokonać zmiany danych rejestracyjnych, musisz:

  • zalogować się na stronie Sklepu www.exerion.pl
  • wybrać zakładkę Panel Klienta lub Moje Konto
  • następnie wybrać Edycję Profilu lub Adresów i wprowadź odpowiednie zmiany
  • po dokonaniu zmian zatwierdź nowe dane

6.3. Odzyskiwanie dostępu do konta

Jeżeli zapomniałeś swojego hasła i nie możesz się zalogować wybierz opcję Nie Pamiętam Hasła na stronie Logowania. W przeciągu kilku minut powinieneś otrzymać od nas e-mail, który będzie zawierał instrukcje odnośnie dalszego postępowania.

7.      POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1.     Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

7.2.     Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest - zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

7.3.     W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto, zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384.1 Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

7.4.     W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, np. Umowa Sprzedaży zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

7.5.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

8.      POMOC, KONTAKT, NR KONTA BANKOWEGO

W przypadku jakichkolwiek problemów czy pytań związanych z obsługą sklepu i zamówieniami jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00, prosimy o kontakt:

  • telefonicznie pod numerem +48 732 246044
  • ewentualnie e-mailem na skrzynkę pocztową exerion@iqp.pl

Do płatności za zakupiony towar oprócz płatności elektronicznych za pośrednictwem operatorów Blue Media i PayPal udostępniamy Państwu rachunek bankowy w mBank:

        Właściciel rachunku - IQ POWER Michał Mazur

        Nr rachunku - 52 1140 2004 0000 3002 7617 3559
 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.


img img img img img img img
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl